Показать сообщение отдельно
  #2  
Старый 26.09.2024, 17:11
Аватар для Ganduras
Ganduras Ganduras вне форума
Собеседник
 
Регистрация: 16.06.2020
Сообщений: 141
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от NapoLLeon Посмотреть сообщение
Ви колись стикалися з тим що скажімо конкуренти, або якийсь вредний і невдоволений клієнт вирішив помститися і просто завалив всі можливі інтернет-ресурси негативними відгуками про вашу компанію? Як з цим боротися і що робити?


Зазвичай треба моніторити інтернет-простір на предмет таких відгуків. Не варто ігнорувати – необхідно реагувати оперативно і професійно. Важливо дотримуватися об'єктивності, зберігаючи спокій. Якщо є явні порушення – наприклад, фейкові відгуки – звертайтеся до адміністрацій платформ для їх видалення.

Однак, ефективно виправити репутацію допоможе PR агенція, зокрема, послуга SERM https://www.warto.com.ua/services/serm/ від ВАРТО. Вона спеціалізується на покращенні репутації в мережі, працюючи з відгуками, рейтингами та відновленням іміджу.
Ответить с цитированием