Помощь
Добавить в избранное
Музыка Dj Mixes Альбомы Видеоклипы Топ Радио Радиостанции Видео приколы Flash-игры
Музыка пользователей Моя музыка Личный кабинет Моя страница Поиск Пользователи Форум Форум
  #1  
Старый 24.01.2022, 05:17
quague quague вне форума
Новичок
 
Регистрация: 24.01.2022
Сообщений: 7
По умолчанию UGG Støvler Tilbud

Der var engang, hvor UGG Støvler Kvinder/Mænd var værdsatte varer. I begyndelsen af ​​2000'erne var de modeækvivalenter til Beanie Babies eller Tickle Me Elmo med hensyn til fanatiske følgere og rekordhøje udsalgsrater. Forud for designeren Crocs og FitFlops, der blev anset for at være "seje" i dag, var Uggs både den mest eftertragtede og meget hånede sko i mine tidlige gymnasieår. Jeg kan huske, at jeg så pre-TMZ paparazzi-billeder af Kate Hudson og Kate Moss iført dem, førstnævnte med en boho-kjole og sidstnævnte med jeans. Det var et af de øjeblikke, du siger til dig selv: "Der er absolut ingen logisk grund til, at jeg elsker og har brug for disse, men det gør jeg, det gør jeg virkelig."



Ikke længe efter at jeg opdagede billeder af Paris Hilton og Olsen-søstrene i UGG | Nye Kollektioner Online, tvang jeg min mor til at tage mig med til en lille butik på North Side of Chicago – en af ​​de eneste lokale butikker, der førte mærket, før det slog stort i US Hendes pande blev hævet hele tiden, og hun undrede sig sikkert stille over, hvorfor jeg ville have noget på mine fødder, der fik mig til at se ud, som om jeg kørte med slædehunde i Alaska. "Fordi de er seje!" Jeg spyttede tilbage på hende med ungdommens ild og raseri. Hun gav efter, og ud gik jeg med mit første par: de klassiske læglange lys tan Uggs med shearling trim på ydersiden. Kate Hudson havde nøjagtig de samme.

En anden fantastisk vandtæt mulighed med lidt mere vinterstøvle-look og følelse, Adirondack-stilen er et perfekt valg. UGG Støvler Udsalg Andestøvle-stilen er trendy, men tidløs, mens den vandtætte DryTech-finish er funktionel til de våde og kolde måneder fra nu og frem til foråret.

Dagen efter klædte jeg mig på til skole. Jeg tog en plisseret Burberry tartan-nederdel på, en poloshirt og mine friske UGG Støvler Tilbud, støvlen rullede over foroven, ligesom Kates. Nogle morgener satte jeg dem over akavet skåret bootleg-jeans eller - som prinsesse Paris - brugte jeg dem som tilbehør til min Juicy Couture-træningsdragt. Denne garderobecyklus varede i omkring et år eller deromkring, indtil jeg, som det var uundgåeligt, voksede ud af min Ugg-fase. I dag er der en stor, skinnende selvstændig Ugg-butik på den anden side af gaden, hvor min mor bor, og mærket tilbyder nu tasker, tæpper, tæpper og tøj.

Da jeg begyndte at se berømtheder iført Køb UGG Støvler i de sidste måneder af 2020, var min tarmreaktion "sponcon". Som et 90'er-barn, der voksede op i Australien – med undertrykte minder om at bære lyserøde Uggs, denim-cut-offs og Playboy-øreringe til weekend-hangouts på forstadsbutikker – tanken om, at nogen ikke siger noget om en millionær-supermodel som Irina Shayk, ville vælge at bære Uggs syntes umuligt for mig..

www.neufstovle.com
Ответить с цитированием
Ответ


Опции темы

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход


Музыка Dj mixes Альбомы Видеоклипы Каталог файлов Радио Видео приколы Flash-игры
Все права защищены © 2007-2024 Bisound.com Rambler's Top100