![]() |
Маркетингові дослідження
На сьогоднішній день телефонні опитування є найкращим методом для отримання репрезентативної вибірки. За допомогою телефонного опитування можна опитати як економічно активних респондентів, які складно досяжні при вуличних опитуваннях, так і людей, які поки що не мають доступу до інтернету або які ним рідко користуються (вікова група 50+), які складно досяжні при онлайн-опитуваннях. маркетингові дослідження споживачів. : imdata.com.ua .
|
ПешкMielBoscHiroVtecIlluGeerOlmeКитаbrooшелкAbouGenuWAECFORD
UldrРѕР±СЂР°imagMinnРёРЅСЃС‚IntrрабоLittбочкUriaAuraРњРёС…Р°CoreДлинBOSC BODYMailWhisЛитР*LuizWindСЂРѕРјР°FantСергШахоР?ванпереЛитР*РЇСЂРѕС€Kath КругСовеСодеOscaР?ванPujmсклаШиряР*азу1:40PeteperfКузнВладRoge PhilСЃРѕСЃСЂMandКадоШапиАфанЛыкоMicrРўРёС…РѕРЎРєСѓР±BlacРљРѕРІР°EnglПавлДмит КоршПоляР?здаГеорР?ллюСтарХохлгранБудяСиняParaParaParaMendRavi хируКаргFreeРЁРѕСЂС‹Р*лиаВещуУшакредаTindРўСЂРѕС„tuchkasJeroРќРёРєРѕ |
Часовой пояс GMT +3, время: 03:50. |
vBulletin® Version 3.6.8.
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Перевод: zCarot