Помощь
Добавить в избранное
Музыка Dj Mixes Альбомы Видеоклипы Топ Радио Радиостанции Видео приколы Flash-игры
Музыка пользователей Моя музыка Личный кабинет Моя страница Поиск Пользователи Форум Форум

Сообщения за день
Вернуться   Bisound.com - Музыкальный портал > Что нового ? > Правила

Ответ

Опции темы
Старый 17.04.2025, 05:20
Laurence Focke Laurence Focke вне форума
Новичок

По умолчанию Onze favoriete ontdekking voor het voorjaar: lente kleurplaten!

Hoi allemaal! 🌷
Ik wilde even een kleine tip delen voor iedereen met kinderen thuis – of gewoon voor wie houdt van creatief bezig zijn. Laatst stuitte ik op een hele leuke pagina vol lente kleurplaten op AZkleur, en mijn kinderen vonden het echt geweldig!

Er staan allerlei vrolijke tekeningen op: bloemen die net beginnen te bloeien, vlinders, schattige lammetjes, vogels in de lucht… Alles wat de lente zo mooi maakt. De platen zijn duidelijk en makkelijk om in te kleuren, zelfs voor jongere kinderen. En het mooiste? Je kunt ze gewoon gratis downloaden en printen!

Bij ons thuis is het inmiddels een vast ritueeltje geworden: warme chocolademelk, potloden op tafel en samen lente inkleuren. Echt een fijne, rustige activiteit – en tegelijkertijd leren de kinderen ook iets over de natuur en de seizoenen.

Dus als je iets creatiefs en educatiefs zoekt om samen te doen, of je wilt gewoon een beetje voorjaarsgevoel in huis halen: neem zeker even een kijkje op: lente kleurplaat

Je zult er geen spijt van krijgen. Veel kleurplezier!
Ответ